Too mutch relaxing day

Ledig ett par dagar från jobbet så jag passade såklart att åka till södertälje för att hälsa på min soulmate (syster) och min andra stora soulmate (min man) hade väldigt svårt för att sova efter en dispyt så jag fick inte mycket sömn inte men nu är det en ny dag igen och en mycket bra dag. Lyckan sprider sig i hela kroppen och det är nog det som håller mig vaken och lycklig. Jag har egentligen ingenting att vara ledsen eller sur över, jag tycks klaga på småting för ofta och när jag tänker efter så är det rätt onödigt, man tänker för mycket, filofiserar för mycket att man till slut får huvudvärk, nu har man släppt tankarna lite och jag mår genast bättre...jag säger bara, våga slappna av! Vi tjejer har en tendens att söka oss till för mycket kärlek, värme och uppmärksamhet när vi samtidigt märker att män inte funkar riktigt på samma sätt, de funkar ibland nästan lite tvärtom. Men jag har märkt att vi vet när de är upptagna med sitt, det är inte själviskt, vi tjejer borde lära sig lite av dom också, det är nyttigt. Men när man väl får det man vill så känner man sig som den lyckligaste tjejen i världen, de är alltid där till hundra %. När man släpper taget, slappnar av och bara är så tar allt helt plötsligt en helt annan vändning, ja allt kommer av sig självt. The main thing is that i'm happy so i can make everyone else happy!

Remember, stay healthy inside and out!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback