jag har glömt, ursäkta mig

Att blogga har jag märkt är inte riktigt min sak. Men har ändå kommit på hur kul det är att läsa gamla minnen och tankar! Idag bokade jag äntligen resa till Italien, förhoppningsvis kommer jag att resa många gånger iår, det behövs pga kylan som har krypitin i skinnet på mig. det enda som fattas nu till resan är en snygg klänning till bröllopet. man ska ju även tänka på att matcha in i miljön. Festen ska vara i Celle Ligure, Italienska rivieran så jag antar att man ska ha på sig något enkelt, romantiskt och kanske blommigt :)
Livet har pretty mutch varit the same sen sist jag bloggade här. Jobb jobb och åter jobb, mer jobb än innan i allafall. jag ska inte klaga det drar ju in money ;)
Nu ska jag kolla på Keeping up with the Kardashians. Rolig show att titta på när man inte har mycket för sig. Kim är nog den vackraste tjejen jag någonsin skådat!
Sleep Tight!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback