Yeah

För mycket chill? Nej, varje gång man är ledig så tycks det alltid finnas något att göra. En telefonförsäljare lyckades ringa till mig kl 09.00 och väcka mig sen ringer hemtelefonen konstant. blev irriterad och nu har jag vaknar på fel sida :( Försöker få tag på pappa måste låna bilen för att hämta kära syster min men för en gångs skull så svarar han inte! inget går rätt idag än så länge, jag hoppas att denna dag vänder riktigt snart, i realy need it! Jag kanske ska börja kolla på bil till mig själv? men jag skjuter upp på det för att jag är ingen expert på sånt och jag är extremt rädd för att bli lurad, tur att killen är duktig på bilar han kan nog göra en bra affär :)
why not? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback