Underbara helg

har varit en fullspäckad helg. Umgicks såklart med min underbara familj å fästman och inget var bättre. Fick även träffa min bästa vän, Isabelle som jag inte har träffat på 3 år och vi hade mycket att ta igen, många minnen väcktes till liv och vi skrattade och påminde varandra om allt vi gjorde tillsammans då. Detta var verkligen en perfekt helg jag önskar att vi hade fler sånna dagar tillsammans där man bara kan umgås och bara vara. vart skulle jag vara utan min familj? de betyder allt för mig. Jag och <3 åkte till elgiganten också för att införskaffa en tvättmaskin som vi skulle överaska mamma med. Jag älskade hennes glada min :) Nu är jag helt slut sov inte mycket alls men det var det verkligen värt. Kom hem från jobbet för ett tag sen men det var inte ett långt arbetspass i norrköping så jag drog vännen med mig sedan körde jag henne till flyplatsen. jag är verkligen en person som inte kan säga hejdå! det var verkligen smärtsamt att vi inte kunde umgås mer! Nu ska jag göra mig en kopp te, vänta på samtal från hjärtat och sen sova. Skall snart starta en detoxkur (som bella har berättat om) låter nyttigt och bra för kroppen. Det handlar om att man enbart ska leva på "raw food" (rotfukter, grönsaker, frukter och örter) ett par veckor. Detta gör att kroppen frigör sig från gifter och ger kroppen en ny och fräsh energi, i rely need that! Planen är att jag ska börja om ett par veckor då jag har hunnit varva ner från jobb och så. mer om det imorn, orkar verkligen inte skriva mer ;) Hoppas att ni hade en lika underbar helg som jag hade! Gonatt!




fick 2 jättesöta presenter av bella. armbandet skall skydda mot onda ögat.
dvs. skydda mig mot personer som vill skada mig emotionellt.


bara en ny bild... :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback