the future, the better...

Jag tänker mer och mer på framtiden med min stora kärlek. Kan inte förstå att det har gått över ett år nu och jag är minst lika kär. Nu är jag redo för framtiden och börjar med att planera inredningen för lägenheten som egentligen inte är klar ännu. men det är icke olagligt att börja tänka på sånna saker heller, det är ju bättre att göra det i god tid. Min smak för inredning ska vara simpelt, romantiskt och lekfullt med inslag av mjuka färger och gnutta royalty feeling och jag hoppas att älsklingens å min smak verkligen går ihop för jag har aldrig riktigt förstått hur svårt det är egentligen att möta halvvägs med kvninnligt å manlig stil but im gonna make it!
Canapéefotölj. Have to have! <3
Jag har inte kommit långt med inredningsfantasin...kl är ju halv 11 but i trust my instinct för det här kommer bli den finaste lägenheten i sverige! Time for me to get some zleep ta en powerwalk samt sola imorn för jag måste lära mig att gå upp i normal tid!
Byebye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback