Perfect evening

Det krävs inte mycket för att ha kul, i allafall inte för mig. Igår hade jag syrran å mannen min en riktigt bra relaxing day med tacos å solsidan sedan blev avslutades det med en film (Love and other drugs) blev lite chockad över att det var för mycket av vulgära scener, helt okej film men not my taste jag skulle inte rekomendera den starkt. väldigt seg i början med luddig handling och för mycket sex. Big nono for mig.  i'm sure that the guys has no problems with it. Enjoy! Hinner koppla av mycket och filofisera nu under dom här dagarna nu när syrran jobbar under dagarna. ibland kan det vara riktigt tråkigt jag förstår mig inte på hur folk kan bo själva hemma hela tiden jag är en människa som behöver mycket närhet omkring mig, detta kommer förmodligen från min uppväxt och det är jag glad över. Åker hem till nyköping senare idag, måste komma ihåg att jag har jobb jag också ;) 



it's a no for me







Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback