Hoppsan Hejsan

Har lämnat ett litet glapp igen. Varför. jo för att det har varit lite mycket senaste veckan. Jobbat, varit barnvakt, åkt hit och dit men nu sitter jag här igen, ja märkligt när man fortfarande inte kan sitta still och vara lugn. jag har egentligen inte mycket att tänka på men någon form utav stress känner jag :( jag tror jag vet vad det är men jag känner mig inte redo att uttala det offentligt här än. Väntar på samtal från Älsk min sen ska jag sova..Imorn får jag äran att vara barnvakt igen åt fasters lilla festis, den pojken ger mig så mycket kärlek å värme att man själv vill avla fram en exakt likadan bebis :) Efter det blir det solning och powewalk. Har kommit igång med träningen igen och jag mår bättre för varje dag som går. har beställt Reebok easytone som sägs träna rumpan bra. Love it! Kort efter ska jag beställa ett löparband som jag haf ögonen på. Tanken är skön av att inte behöva ta på sig alltför varma kläder. bara att sätta på sig easytone och köra på, GoGo! Nu kommer jag mestadels blogga om min träning och om hur det går för i sommar vill jag verkligen se det fina resultatet av en kropp som jag drömt om ;) för i sommar händer det mycket kul!! Har btw tagit bort min facebook. Känner att jag för tillfället har gjort mitt där. tanken av att spendera resten av mitt liv genom att uppdatera vad jag gör där varje dag gör mig illamående. Många tänker inte så långt fram kanske men det gör jag. Kommer jag vilja, när jag blir äldre, uppdatera vad jag gör på min facebook och tänka tillbaks när jag blir ännu äldre, hm var detta va jag ville göra när jag va ung? Hm näe jag måste skärpa till mig och ta lite avstånd från det. Bloggandet är iof mer som terapi, här skriver man ner vad man känner sen så vet ju inte alla att jag äger en blogg. Skön tanke......till alla er som är beroende av crapsidan som inte ger något än skvaller. Min Fästman hade rätt, det är ju en manipulerande sida. Vem vet jag kanske aktiverar den igen. Jag har ju trots allt bara avaktiverat kontot, känner mig inte riktigt redo att ta bort den helt än, trots all skitsnack så har man ju haft en del minnen men jag tar det när jag är redo....
1099:- på ellos.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback