En Tanke i taget

Hektisk dag på jobbet idag men när man har mycket att göra så går allting så snabbt sen märker man inte på tiden heller. nu märks det hur hårt ja har jobbat har ont både nacke och rygg men jag ska inte klaga jag älskar mitt jobb! En tanke...Ser väldigt många idag som bär på för mycket smink till vardagen. Lite minus för jag tror inte att någon kille gillar det...även om vi inte tror det...dom vill väl...att vi ska vara lika osminkade som dom...
Lite naturell sminktips. klicka på bilden för länk till sidan.


Mineral Foundation SEK 250, Lily Lolo - NELLY.COM Body Bronzer SEK 295, Nyx Cosmetics - NELLY.COM Sheer Tube Lip Gloss SEK 99, Nyx Cosmetics - NELLY.COM Multi Pencil SEK 145, Nouba - NELLY.COM


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback