Inte mer än helpless

Vad är mysigare än en tradionell frukost och iphonemusik en morgon som denna?...helt själv? ja mycket egentligen. Idag har jag på känn att denna dag kommer gå segt som bara den men det är bara att ta en timme i taget.

Sitter tillsammans med min frukost och försöker lista ut denna blogg, just nu ser den bara boring ut, min förra blogg var mycket lättare att förstå sig på, men jag får försäka klura ut hur man gör profilen gladare...jag vet inte hur man gör profilen mer personlig, inte alls! har letat och letat men gett upp idag.

Snart börjar mitt nya liv. Att lämna denna lilla stad känns lite bittersweet, hur kan jag vara så elak och lämna min uppväxtstad? kommer jag sakna stället? kommer jag känna mig hemma i storstaden? jag kommer såklart känna mig hemma med Robin när den dagen kommer men jag syftar mer på omgivningen. jag vet bara att jag kommer sakna många ansikten när det väl är dags för mig att starta det nya kapitlet. jag måste förbereda mig mer psykist även om det är en bit kvar, men jag måste vara modig denna gång och klippa navelsträngen som har ruttnat fast i allt detta. På ett sätt känner jag mig mer redo än någonsin..

jag elskar dej dockningstation...





Eftersom jag inte ännu vet hur man gör profilen personlig så är jag snäll och bjuder på en bild..





Kommentarer

  1. Postat av: Imanaldebe.blogspot.com

    2010-10-26 @ 23:17:25

    WOW YOU ARE SO BEAUTIFUL



    Vad är det för läppglans du använder?



    Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback