Hur skall man reagera?

Jag trvis med mitt jobb, i realy do, skulle absolut inte kunna tänka på annat just nu. med goa kollegor och en bra atmosfär ska man aldrig klaga över.

För en tid sen skickade jag en ansökan till Mist. har alltid varit intresserad av smink och skönhet sen tonåren, men alltid tyckt att det är sådant man håller vid sidan av jobb, så kanske man aldrig tröttnar. men kan detta intresse byggas upp till en karriär? vi får se framöver om detta tåls att tänka på. såg precis att utbildningen kostar över 60 000 kr. Fick äntligen ett svar, kommer få massa information postat hem. något ja måste visa syster, hon kommer defenitivt bli intresserad!

3 veckor kvar till förlovningen. Försöker fatta...om 3 veckor börjar vårt liv tillsammans, kan ej vänta!

Älskar dig min bamsebjörn -hjärta hjärta-



här e jaaa

hejhej suris


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback