Changing my universe

Hemma från jobb och stök. Så skönt å bara sitta hemma och absolut göra ingenting!

Jag längtar så till den stora dagen. jag räknar ner timmar dagar och sekunder, snart är det VI. Allt har gått så snabbt men snart har vi varit tillsammans i 1 år älskade. hur kunde det vara möjligt för mig å hitta en så underbar man som dig. I'm a lucky girl! längtar så tills ja har en ring på fingret. jag e nöjd!

Ser fram emot detta. men ett problem är att jag fortfarande inte hittat en klänning till förovningen. jag vet inte ens vad jag vill ha? jag vill ha något enkelt men inte för enkelt, en festlig kläning men inte för mycket! fan så jobbigt.

nu ska jag koppla av och titta på Top Model, synd att den bara går varje månda :/




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback