Vad är hett på hårfronten?

Något som jag själv tycker är fint hos oss tjejer är välvårdat hår. Ibland har jag själv mina dåliga hårdagar men det finns alltid enkla små tips för att hålla håret friskt! Duscha inte håret mer än en gång per vecka, om du tvättar håret mer så finns det stor risk att håret blir tort och livlöst.D et nya håret denna säsong är en mix av 50-talsikoner som marilyn monroe och 70 talets skönhetsdonnor som bianca jagger och verushka. För att ge håret glans, andvänd gärna en borste av äkta hår och silikondroppar i håret skadar inte då och då :) jag andvänder sjäv PHCs Silk serum for dry and damaged hair. Hur är det med färger denna säsong då? Jo nu handlar det om att man ska ta fram naturliga färger, som kastanjebrunt och chokladigt.


Denman Medium Cushion Brush med äkta hår hjälper dig att få fram glansen. 249:- eleven.se




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback