Mina tankar

Ja värst mycket tankar idag, onödiga tröttande tankar, jag hatar detta för när man tänker för mycket blir man genast trött och grinig. varför händer det så ofta att man tänker negativt? man borde inte få tänka så det borde finnas en spärr, som panikbroms i spårvagn eller tåg. Har ont i hela kroppen och funderar på att börja träna ryggen nu, det känns, kroppen säger ifrån men än står jag kvar som ett stort frågetecken och det är nog dags att göra något åt detta nu. Den stelheten jag har i nacken är nog vad en 80 årig tant har...förmodligen. Längtar redan till helgen, ska nog åka och besöka syrran @ södertälje, det ska bli riktigt skönt å komma bort från lillstaden förhoppningsvis är ja borta härifrån under en längre period snart, dags för ett nytt stadskapitel

Inväntar samtal från Hjärtat nu. Sen vipps i säng...läsa boken och somna som en stock. (bokstavligt talat)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback