Gud Ja

Hur ska jag börja idag? Idag har det varit en hektisk men bra dag. Gjorde bra ifrån mig på jobbet och idag möttes jag av riktigt trevliga människor. Man blir så glad av att omringas av positiva själar. Det e det jag behöver.

Fick även ett mysigt samtal från UNICEF. De ville tacka mig för de två åren jag har varit med och bidragit mer pengar till barn som har rättighet till skola mat och nöjen. Jag blev varm inombords! :) alla borde gå med! skänk allt från 50:- och uppåt!

En sak dock har regerat i mitt huvud idag. En sak som jag har växt upp med i hela mitt liv, det är min religion. En religion som alla missförstår sig på en religion som andra tar avstånd ifrån, men inte jag jag kan säga att jag har fått min kärlek därifrån med en mix av sund förnuft och moral. En sak som jag hatar är när någon ska klampa in och förstöra den kärleken och respekten jag har för religion i allmänhet. även om jag själv inte är insatt i det hela så måste man ändå visa respekt. All religon baseras på kärlek. Det är bara synd att med tiden så har mycket speglats till hat. Det gör mig ledsen, frustrerad och arg! Tyvärr så finns det onda människor överallt såväl som muslimer eller kristna judar eller icke religösa. Jag kommer alltid att tycka bra om min religion. Så är det. Slutdiskuterat och jag kommer inte låta någon få mig att tro något annat. Jag är glad att jag har blivit uppfostrad på det viset att aldrig tycka illa eller prata illa om en tro som en person har, spelar ingen roll vad.

Gladare nyheter igen. Äntligen hittat en klänning som ja köpte! :)

Scrollillola ner tack!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback