Fyy

Nu har jag inte skrivit på ett bra tag enligt bloggtid!

Dels för att ingen fantasi har flödat i huvudet och dels för att jag har varit superupptagen de senaste dagarna.
Upptagen med att jobba, umgås med nära och kära, upptagen på att vara upptagen. Men dock vet jag inte om något har blivit gjort...något viktigt. Ibland känns det som att man bara betar av dag för dag bara för att, bara för att man ska behöva vara upptagen och "viktig". Hur kul är det för människan att göra ingenting egentligen? Inte så kul alls men är det roligare att låtsas göra mycket men inte få något viktigt gjort?

Tankarna har flödat som bara den denna vecka. Nervös inför förlovningen, känner stress i kroppen, för egentligen ingenting. Just nu känner jag ingenting. Jag tackar gud varje dag för att jag har min kille vid min sida som gör mig glad varenda gång vi ses. jag ska inte heller klaga jag har en underbar familj.

Detta är mina tankar idag, det var skönt att få ut det svart på vitt. Nu kan jag nog somna gott för ikväll, men först skall jag läsa denna underbara bok. Lyckan, kärleken och meningen med livet av Elizabeth Gilbert. Ja ikväll kommer jag nog sova extra gott.

Go natt mina X små antal läsare

Lillen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback