I'm Going crazy

Haft en dålig dag, minst sagt. Allt har varit tristess plus att jag har saknat min man för länge nu, jobbigt när man bor så långt ifrån han, men men ibland måste man tillåta sig att vara sur ledsen och frustrerad ibland....och ja i kylan vill man verkligen inte gå ut. men ska jag va ärlig så är kylan otroligt vacker ibland, dessa alla kristaller som glimrar så fint som små diamanter det är ju bara för vackert. Imorn har jag planerat en lite roligare dag, funderar på att börja baka Oreo cake pops, blev genast kär när jag fick smaka på detta! Tänkte hinna in till stan för att handla lite julklappar också...







Ser fram emot mina egna dekorationer, låt fantasin flöda!



Oreo Cake pops

100 g cream cheese (typ Philadelphia)
1 paket Oreos
valfri choklad att doppa dem i
Kör kakorna till smulor i en matberedare, tillsätt cream cheese lite i taget till en deg. Rulla till bollar och stick ner en pinne i varje. Låt stelna i kylskåpet. Smält chokladen i mikron eller vattenbad och doppa bollarna, garnera ev. med strössel eller annat. Sätt pinnarna i något så de inte står mot varandra tex en bit oasis eller frigolit eller en skål med socker. Låt stelna i kylskåp. Njut!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback